Hund sitter ved bord med solbriller og partyfløyte

Altibox best på kundeservice

Altibox er tv-distributøren med best kundeservice, ifølge ny undersøkelse. – Vi forstår verdien av å levere kundeopplevelser som ikke lar seg kopiere av våre konkurrenter.

– Altibox-partnerskapet lever av fornøyde kunder. Det er tøff konkurranse i dette markedet, og en seier i KSIndeks’ kåring er med på å bekrefte vår tro på at vi leverer den beste kundeservicen i bransjen, sier leder for kundeforvaltning og merkevare i Altibox, Mabel Moya.

Bli fornøyd kunde her

 

//Michael og Partnerskap-suksess

Moya trekker frem at Altibox og partnerne er enige om at det å ta vel imot og godt vare på kundene, er den beste måten å både holde på eksisterende kunder og å tiltrekke seg nye.

– Førsteklasses kundeservice er et av våre aller største konkurransefortrinn. Vi forstår verdien av å levere kundeopplevelser som ikke lar seg kopiere av våre konkurrenter, sier hun, og viser blant annet til fenomenet //Michael på Altibox sin Facebook-side.

Gjennom partnerskap med lokale bredbåndsleverandører har Altibox en aktiv tilstedeværelse over hele landet, og denne lokale tilhørigheten er det mange kunder som setter pris på.

– Dette er noe som skiller oss fra konkurrenter, som i større grad er sentralstyrt og utenlandskeid. Vi er gjennom partnerne til stede der kundene er. Partnerne har også en mengde flotte og serviceinnstilte medarbeidere som er klare til å svare på spørsmål fra kundene døgnet rundt, også i helgene og på helligdager, sier Mabel Moya.

Sjekk ut Altibox-partnerskapet

Vinnerne kåres basert på resultatene i KSindeks. Det er Norges eneste undersøkelse som spør kundene direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskaper de har vært i kontakt med i løpet av de siste 14 dagene.

 

Mange muligheter krever kundeservice

Leder for underholdning og innholdsstrategi, Kjetil Hagen, trekker frem at Altibox i løpet av 2020 har integrert flere strømmetjenester i tv-tilbudet, blant annet TV 2 Sumo og Amazon Prime.

– Slik vi har utviklet underholdningstjenesten de siste årene, har vi fokusert på å skape en mest mulig sømløs overgang mellom tradisjonelt TV, «on demand»-innhold og strømmetjenester.

Det betyr også at Altibox-brukere har tilgang til mange flere og mer avanserte funksjoner.

– Vi vil gjøre dette så brukervennlig og intuitivt som mulig. Og gjennom god kundeservice og kundekommunikasjon forsøker vi å hjelpe med å forstå og ta i bruk alle funksjonene. Vi ser at de kundene som er mest fornøyde, er de som tar i bruk alle mulighetene tjenesten gir, sier Kjetil Hagen.

Se alt tv-innholdet Altibox har å by på

 

Innhold

Relaterte innlegg:

Stikkord:

Kategorier:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Signal bredbånd

Sjekk om du kan få fiber fra Signal her:

Sjekk om du kan få fiber her:

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.