FASE 4: NÅ ER 90 KUNDER I PROSJEKTET KOBLET OPP PÅ ALTIBOX!

Stadig flere kunder i prosjektområdet Bjørnevatn Sør får nå tilgang til sine Altibox-tjenester. I skrivende stund har montørene hos vår samarbeidspartner Linjeproffen akkurat aktivert kunde nummer 90 – Dette varmer våre fiberhjerter!

Vi håper de som har fått aktivert sine tjenester har fått på seg safarihatten, og er godt i gang med å utforske det spennende Altibox-universet. Dersom du har bestilt TV-tjenester vil du i tillegg til de mest populære kanalene få poeng til å velge akkurat det innholdet du ønsker: Er det Premier League, siste serien fra HBO Nordic, barnefilmer, eller noe helt annet? Med nye Altibox TV kan du enkelt logge inn på Mine sider og tilpasse innholdet slik du vil ha det.

Linjeproffen vil fortløpende kontakte de resterende kundene som venter på sin leveranse, slik at tidspunkt for aktivering av tjenester kan avtales. Linjeproffen har både norsk- og engelsktalende montører. Dersom du finner det utfordrende å kommunisere på engelsk, så kan du gi beskjed om dette når montørselskap kontakter deg for å avtale tidspunkt for oppkobling av kundeutstyr.

På grunn av situasjonen knyttet til Covid-19 har vi av smittevernhensyn midlertidig stengt vårt kundemottak i Kirkenes. Dersom du har spørsmål om Signal eller Altibox kan du kontakte vårt Kundesenter. Du kan lese mer om våre smittevernstiltak her.

Signal bredbånd

Sjekk om du kan få fiber fra Signal her:

Sjekk om du kan få fiber her:

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.