Altibox har inngått ny langsiktig samarbeidsavtale med Norsk Toppfotball
Altibox har inngått ny langsiktig samarbeidsavtale med Norsk Toppfotball. Fra venstre: Toppfotballsjef Jens Haugland, sponsorsjef i Altibox; Vibecke Utengen, direktør for privatmarkedet i Altibox; Shiraz Abid og kommersiell leder i Norsk Toppfotball; Pål Breen. (Foto: Tor Orset)

Altibox og Signal fortsetter samarbeidet med Eliteserien

Altibox-partnerskapet fortsetter som hovedsamarbeidspartner til Eliteserien og Norsk Toppfotball i en ny, langvarig avtale.

-Signal er svært fornøyd med å fortsette det gode samarbeidet med Eliteserien, sier Markedssjef Kaya Reichelt hos Signal. Vi syns det er veldig gøy å få muligheten til å jobbe med de to Eliteserie-klubbene i vårt nedslagsfelt – Bodø/Glimt og Tromsø IL.

Samarbeid om gatelagene

Nytt i avtalen, er at det også inngås et samarbeid om gatelagene: Et initiativ som gir mennesker med rusproblemer og andre utfordringer en mulighet til å delta i fotballaktiviteter og få en strukturert hverdag. Prosjektet har vist seg å ha stor samfunnsnytte, med positive effekter på deltakernes fysiske og mentale helse, samt deres sosiale integrasjon.

-Vi er utrolig stolte, glade og ydmyke over at Altibox fortsatt vil være hovedpartner med Norsk Toppfotball og Eliteserien. De mange Altibox-partnerne over hele landet bidrar med betydelige ressurser inn til Eliteserien, og støtten til gatelagene viser deres ektefølte engasjement for både fotballen og samfunnet. En festdag for oss, sier administrerende direktør i Norsk Toppfotball, Jens Haugland.

Jens Haugland signerer samarbeidsavtale med Altibox
Signeringsbilde: Sponsorsjef Vibecke Utengen og direktør for privatmarkedet i Altibox, Shiraz Abid, ser toppfotballsjef Jens Haugland signere den langsiktige samarbeidsavtalen med Altibox på Ullevål Stadion. (Foto: Tor Orset)

Mer enn bare fotballkamper

Eliteserien er ett av de heteste sponsorobjektene i Norge og har en nasjonal, engasjerende og folkelig profil. Fotballen er så mye mer enn de 90 minuttene på banen, og som hovedsponser er Altibox bevisste på at sponsormidlene skal bidra positivt også utenfor banen.

-Vi vil fortsette å samarbeide om viktige tiltak som utgjør en forskjell, som for eksempel holdningskampanjen #STOPP, Drømmetreffet – hvor barn får møte sine helter – og fotballens storsatsning på bærekraft sammen med FN og TV2 under tittelen «Fotball for målene», sier sponsorsjef i Altibox, Vibecke Utengen.

Kommersiell leder i Norsk Toppfotball, Pål Breen, legger til: -På vegne av klubbene og oss som har jobbet tett med Altibox-partnerskapet siden 2017, er jeg utrolig glad og stolt over at vi får videreføre det gode, felles arbeidet.

Innhold

Følg oss på sosiale medier

På Facebook og Instagram deler vi nyttig og dagsaktuell informasjon som kan være med på å gi deg den beste opplevelsen av tjenestene våre

Relaterte innlegg:

Stikkord:

Kategorier:

Husk å følg oss i Sosiale Medier!

På Facebook og Instagram deler vi nyttig og dagsaktuell informasjon som kan være med på å gi deg den beste opplevelsen av tjenestene våre.

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.