Kundeservice
for privatkunder
Kontaktskjema
Har du tjenester fra tidligere Nornett eller Senjanett, og ikke Altibox, må du kontakte oss via dette skjemaet.
SIGNAL KUNDESERVICE
Les våre ofte stilte spørsmål, få mer informasjon om kontrene eller besøk Altibox sine sider.

Spørsmål om altibox?
På nettsidene til Altibox kan du finne svar på dine spørsmål om TV, internett og Wifi tjenester.
Døgnåpen kundeservice
Som en av få fiberleverandører er vi også tilgjengelig i helger og helligdager
Kontaktinfomasjon
- Postadresse: Signal Bredbånd, Postboks 504, 8001 Bodø
- Besøksadresser (våre kontorer)
Altibox feilmeldingstjeneste:
Feilmeldingstjenesten er åpen for Altibox privatkunder utenom kundesenterets åpningstider på telefon 75 43 05 00.
Innlogging webmail:
Webmail (@signalbox.no)
Åpningstider
Vi har døgnåpen kundeservice på telefon 75 43 05 00 og Facebook.
Åpningstider lokale kontorer:
Bodø: kl. 08.00- 15.30
Tromsø: kl. 08.00- 15.30
Alta og Mosjøen: kl. 08.00- 16.00
Mo i Rana: kl. 09.00- 15.00
Narvik: kl. 08.00- 15.30
Senja: kl. 08.00- 15.30
I åpningstider mandag til fredag, får du snakke med oss på Signal kundesenter. Resten av døgnet får du kontakt med feilmeldingstjenesten i Altibox – på samme telefonnummer.
Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.
Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.