Kontaktskjema

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, må du kontakte oss via dette skjemaet.

SIGNAL KUNDESERVICE

Les våre ofte stilte spørsmål, få mer informasjon om kontrene eller besøk Altibox sine sider.

Få hjelp

Lurer du på noe angående å bli kunde eller hvordan fiber fungerer? 

Våre kontorer

Her kan du finne et Signal kontor i nærheten av deg!

Spørsmål om altibox?

På nettsidene til Altibox kan du finne svar på dine spørsmål om TV, internett og Wifi tjenester.

Døgnåpen kundeservice

Som en av få fiberleverandører er vi også tilgjengelig i helger og helligdager

Kontaktinfomasjon

Altibox feilmeldingstjeneste: 

Feilmeldingstjenesten er åpen for Altibox privatkunder
utenom kundesenterets åpningstider på telefon 75 43 05 00.

Viktig info i forbindelse med corona

Som tiltak mot Korona-smitte velger vi i Signal å midlertidig stenge våre kundemottak på alle lokasjoner. Dette gjelder Bodø, Brønnøysund, Mo i Rana, Mosjøen, Tromsø, Narvik, Alta og Kirkenes. Dersom du trenger å komme i kontakt med oss ber vi om at du kontakter oss via telefon eller kontaktskjema.

Vi har døgnåpen kundeservice på telefon 75 43 05 00 og Facebook. I åpningstider, 10.00-14.00 mandag til fredag, får du snakke med oss på Signal kundesenter. Resten av døgnet får du kontakt med feilmeldingstjenesten i Altibox – på samme telefonnummer.

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.