Kundeservice
for borettslag

Kontaktskjema

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, må du kontakte oss via dette skjemaet.

Ønsker du å si opp ditt Altibox-abonnement? Registrer din oppsigelse i oppsigelsesskjema

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

SIGNAL KUNDESERVICE

Les våre ofte stilte spørsmål, få mer informasjon om kontrene eller besøk Altibox sine sider.

Ofte stile spørsmål

Lurer du på noe angående å bli kunde eller hvordan fiber fungerer? 

Våre kontorer

Her kan du finne et Signal kontor i nærheten av deg!

Spørsmål om altibox?

På nettsidene til Altibox kan du finne svar på dine spørsmål om TV, internett og Wifi tjenester.

Døgnåpen kundeservice

Som en av få fiberleverandører er vi også tilgjengelig i helger og helligdager

Kontaktinfomasjon

Altibox feilmeldingstjeneste: 

Feilmeldingstjenesten er åpen for Altibox privatkunder utenom kundesenterets åpningstider på telefon 75 43 05 00.

Åpningstider:

Vi har døgnåpen kundeservice på telefon 75 43 05 00 og Facebook.

Åpningstider kontorer:

Bodø: kl. 08.00- 15.30 

Tromsø: kl. 08.00- 15.30

Alta og Mosjøen: kl. 08.00- 16.00

Mo i Rana: kl. 09.00- 15.00

Narvik: kl. 08.00- 15.30

I åpningstider mandag til fredag, får du snakke med oss på Signal kundesenter. Resten av døgnet får du kontakt med feilmeldingstjenesten i Altibox – på samme telefonnummer.

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.