Kundeservice
for borettslag

Kontaktskjema

Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema. 

Sjekk våre retningslinjer for sponsing

*Enkeltprodukter kan være betalt innhold som sport- eller filmpakker, ekstra dekodere, TV-tjenesten osv.

NB! Sjekk om produktet du sier opp er utenfor eventuell bindingstid. Oppsigelsestid utenfor binding er inneværende måned + én måned.

Vi tilbyr muligheten for å fryse ditt abonnement i minimum 3 og maksimalt 6 måneder. Frysperioden vil være gjeldende for hele kalendermåneder. Denne tjenesten kan maksimalt benyttes 1 gang per kalenderår. Det er ikke mulig å fryse abonnementet de første 12 månedene etter at tjenestene er aktivert første gang. Normal oppsigelsestid er inneværende måned pluss én måned. Dersom du velger dagens dato må det påregnes inneværende måned + én måned før abonnementet faktisk fryses.

Vi kondolerer! Fyll ut kontaktinformasjon på eier av abonnementet du ønsker å si opp. For å bekrefte oppsigelsen trenger vi også navn, telefonnummer og e-post til en kontaktperson.

Vi ønsker å vite din nye adresse slik at vi kan sende deg nødvendig sluttfaktura. Vi kan også undersøke om vi kan tilby våre tjenester i din nye bolig.

Gammel adresse

Ny adresse

Hvem flytter inn

Hvis du gir oss kontaktinformasjon til ny eier slipper du oppsigelsestiden på inneværende måned pluss 1 måned. Vi vil kontakte ny eier for å tilby våre tjenester.

Hvis dette er en utleiebolig, vennligst oppgi kontaktinformasjon på juridisk eier av boligen.

Signal kundeservice

Les våre ofte stilte spørsmål, få mer informasjon om kontrene eller besøk Altibox sine sider.

Ofte stile spørsmål

Lurer du på noe angående å bli kunde eller hvordan fiber fungerer? 

Våre kontorer

Her kan du finne et Signal kontor i nærheten av deg!

Spørsmål om Altibox?

På nettsidene til Altibox kan du finne svar på dine spørsmål om TV, internett og Wifi tjenester.

Døgnåpen kundeservice

Som en av få fiberleverandører er vi også tilgjengelig i helger og helligdager

Kontaktinformasjon

Altibox feilmeldingstjeneste: 

Feilmeldingstjenesten er åpen for Altibox privatkunder utenom kundesenterets åpningstider på telefon 75 43 05 00.

Innlogging webmail:

Webmail (@signalbox.no)

Åpningstider

Vi har døgnåpen kundeservice på telefon 75 43 05 00 

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.