Norsk Kundebarometer spør hvert år hvilken internettleverandør kunder er mest fornøyde med. Altibox-partnerskapet tok seieren i år også.
Undersøkelsen fra Norsk Kundebarometer er en viktig temperaturmåler som gir oss en liten pekepinn på hvordan kundene oppfatter oss og hvor stor sjansen er for at de bytter oss ut. Vi er takknemlige for seier i kategorien «Bredbånd», hvor kundene har rangert oss høyest åtte ganger i løpet av de siste ni årene.

Om undersøkelsen
Norsk Kundebarometer (NKB) er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. I over tjue år har de målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere
Vil bli enda bedre
Teknologi kan være komplisert, og vi vet at ting ikke alltid går knirkefritt. Vi er veldig stolte av tilliten dere viser oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å klatre høyere på listen i undersøkelsen også generelt sett, i tillegg til å forsvare bredbåndstittelen.
Seieren deler vi med alle våre fantastiske partnere, som sørger for at folk i hele Norge får tilgang på Altibox-produkter.
Les mer om Altibox levert av Signal her.
Nysgjerrig på Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser?