Flytting og oppsigelse

Her finner du skjema for flytting og oppsigelse

Vil du bli kunde, eller endre på ditt eksisterende kundeforhold? Under finner du snarvei til spørsmål vi mottar ofte.

Klikk på linkene under for å komme til riktig tema.

Klikk på linkene under for å komme til riktig tema.

Sort dachshund sitter i en flytteeske

Jeg skal flytte

Registrer din kontaktinformasjon i skjemaet under for å melde flytting.

Hvis du gir oss informasjon om ny eier av din gamle bolig så slipper du oppsigelsestiden på inneværende måned pluss 1 måned. Vi vil da kontakte ny eier for å tilby våre tjenester.

Flytteskjema

Hvem er du?

Vi trenger din kontaktinformasjon for å registere flytting i våre systemer.

Gammel adresse

Hvor flytter du?

Vi ønsker å vite din nye adresse slik at vi kan sende deg nødvendig sluttfaktura. Vi kan også undersøke om vi kan tilby våre tjenester i din nye bolig.

Hvem flytter inn?

Hvis du gir oss kontaktinformasjon til ny eier slipper du oppsigelsestiden på inneværende måned pluss 1 måned. Vi vil kontakte ny eier for å tilby våre tjenester.

Hvis dette er en utleiebolig, vennligst oppgi kontaktinformasjon på juridisk eier av boligen.

Jeg ønsker å si opp

Registrer din kontaktinformasjon i skjemaet under for å si opp ditt Altibox-abonnement levert av Signal.

Vi er lei oss for at vi ikke lenger passer sammen, men håper du har hatt en god opplevelse av vårt produkt! Dersom det er noe vi bør bli bedre på, setter vi pris på din tilbakemelding i oppsigelsesskjemaet. 

Oppsigelsesskjema

Kjære kunde, Vi ønsker å forbedre oss og setter derfor stor pris på om du vil fortelle oss hva du mener vi kan gjøre bedre.

Flytter du ut av en bolig med Altibox? Da kan du melde flytting i flytteskjema.

Vi tilbyr muligheten for å fryse ditt abonnement i minimum 3 og maksimalt 6 måneder. Frysperioden vil være gjeldende for hele kalendermåneder. Denne tjenesten kan maksimalt benyttes 1 gang per kalenderår. Det er ikke mulig å fryse abonnementet de første 12 månedene etter at tjenestene er aktivert første gang. Normal oppsigelsestid er inneværende måned pluss én måned. Dersom du velger dagens dato må det påregnes inneværende måned + én måned før abonnementet faktisk fryses.

Vi kondolerer! Fyll ut kontaktinformasjon på eier av abonnementet du ønsker å si opp. For å bekrefte oppsigelsen trenger vi også navn, telefonnummer og e-post til en kontaktperson.

Hvilken dato ønsker du at abonnementet skal stoppe? Normal oppsigelsestid er inneværende måned pluss én måned.

Jeg ønsker å avslutte eller endre et enkeltprodukt

Fyll ut skjemaet under for å avslutte eller endre enkeltprodukter*

*Enkeltprodukter kan være betalt innhold som sport- eller filmpakker, ekstra dekodere, TV-tjenesten osv.

Ønsker du å si opp hele Altibox-abonnement? Gå til oppsigelsesskjema.

Skal du flytte? Gå til flytteskjema.

Avslutte eller endre enkeltprodukt

NB! Sjekk om produktet du sier opp er utenfor eventuell bindingstid. Oppsigelsestid utenfor binding er inneværende måned pluss én måned.