Ønsker du å si opp ditt Altibox-abonnement?

Vi er lei oss for at vi ikke lenger passer sammen, men håper du har hatt en god opplevelse av vårt produkt! Dersom det er noe vi bør bli bedre på, setter vi pris på din tilbakemelding i oppsigelsesskjemaet. 

Registrer din kontaktinformasjon i skjemaet under for å si opp ditt Altibox-abonnement levert av Signal.

 

Skal du flytte? Gå til flytteskjema.

Ønsker du å avslutte eller endre enkeltprodukter* i ditt Altibox-abonnement? Gå til Skjema for endring.
*Enkeltprodukter kan være betalt innhold som sport- eller filmpakker, ekstra dekodere, TV-tjenesten osv.

Husk - Du er alltid velkommen tilbake!

Oppsigelsesskjema

Kjære kunde, Vi ønsker å forbedre oss og setter derfor stor pris på om du vil fortelle oss hva du mener vi kan gjøre bedre.

Flytter du ut av en bolig med Altibox? Da kan du melde flytting i flytteskjema.

Vi tilbyr muligheten for å fryse ditt abonnement i minimum 3 og maksimalt 6 måneder. Frysperioden vil være gjeldende for hele kalendermåneder. Denne tjenesten kan maksimalt benyttes 1 gang per kalenderår. Det er ikke mulig å fryse abonnementet de første 12 månedene etter at tjenestene er aktivert første gang.

Vi kondolerer! Fyll ut kontaktinformasjon på eier av abonnementet du ønsker å si opp. For å bekrefte oppsigelsen trenger vi også navn, telefonnummer og e-post til en kontaktperson.

Hvilken dato ønsker du at abonnementet skal stoppe? Normal oppsigelsestid er inneværende måned pluss én måned.