Kontakt oss

Vi har døgnåpen kundeservice - hele året!

Kontaktskjema

Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema. 

30. March 2023

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Psst! Vi har mange gode svar på ofte stilte spørsmål under de ulike temaene på Kundeservice. Vi anbefaler å sjekke dem ut før du tar kontakt – i tilfelle du kan spare deg for den lille ventetiden hos kundesenteret🤓

Åpningstider og kontaktinformasjon

Visste du at kundesenteret er der for deg - hele døgnet - året rundt?

Kontaktinformasjon

Vi hjelper deg hele døgnet – alle dager.* Du kan ta kontakt via vårt kontaktskjema, eller eller kontakt oss på telefon 75 43 05 00.

*Fra 20:00 – 08:00 på hverdager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Lørdag og søndager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Ved tekniske henvendelser er det en fordel om du befinner deg i nærheten av utstyret det gjelder, i tilfelle det viser seg å være behov for restart eller feilsøk.

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.

Innlogging webmail:

Webmail (@signalbox.no)

Åpningstider kundemottak:

Bodø: kl. 08.00 – 10.00

Øvrige kontorer har ikke betjent kundemottak, for henvendelser og spørsmål ring vårt døgnåpne kundesenter.
Telefon: 75 43 05 00

Husk å følg oss i Sosiale Medier!

På Facebook og Instagram deler vi nyttig og dagsaktuell informasjon som kan være med på å gi deg den beste opplevelsen av tjenestene våre.