Kontakt oss
Vi har døgnåpen kundeservice - hele året!
Kontaktskjema
Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema.
Psst! Vi har mange gode svar på ofte stilte spørsmål under de ulike temaene på Kundeservice. Vi anbefaler å sjekke dem ut før du tar kontakt – i tilfelle du kan spare deg for den lille ventetiden hos kundesenteret🤓
Åpningstider og kontaktinformasjon
Visste du at kundesenteret er der for deg - hele døgnet - året rundt?
Kontaktinformasjon
Vi hjelper deg hele døgnet – alle dager.* Du kan ta kontakt via vårt kontaktskjema, eller eller kontakt oss på telefon 75 43 05 00.
*Fra 20:00 – 08:00 på hverdager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Lørdag og søndager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Ved tekniske henvendelser er det en fordel om du befinner deg i nærheten av utstyret det gjelder, i tilfelle det viser seg å være behov for restart eller feilsøk.
- Postadresse: Signal Bredbånd, Postboks 504, 8001 Bodø
- Adresser: (våre kontorer)
Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.
Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.
Innlogging webmail:
Webmail (@signalbox.no)
Åpningstider kundemottak:
Bodø: kl. 08.00 – 10.00
Øvrige kontorer har ikke betjent kundemottak, for henvendelser og spørsmål ring vårt døgnåpne kundesenter.
Telefon: 75 43 05 00