Kontakt oss

Vi har døgnåpen kundeservice - hele året!

Kontaktskjema

Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema. 

28. November 2021

Ønsker du å si opp ditt Altibox-abonnement? Registrer din oppsigelse i oppsigelsesskjema

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Skal du flytte? Benytt deg av flytteskjema her

Psst! Vi har mange gode svar på ofte stilte spørsmål under de ulike temaene på Kundeservice. Vi anbefaler å sjekke dem ut før du tar kontakt – i tilfelle du kan spare deg for den lille ventetiden hos kundesenteret🤓

Åpningstider og kontaktinformasjon

Visste du at kundesenteret er der for deg - hele døgnet - året rundt?

Kontaktinformasjon

 I åpningstider mandag til fredag, får du snakke med oss på Signal kundesenter. Resten av døgnet får du kontakt med feilmeldingstjenesten i Altibox – på samme telefonnummer.

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.

Altibox feilmeldingstjeneste: 

Feilmeldingstjenesten er åpen for Altibox privatkunder utenom kundesenterets åpningstider på telefon 75 43 05 00.

Innlogging webmail:

Webmail (@signalbox.no)

Åpningstider lokale kontorer

Bodø: kl. 08.00- 15.30 
Tromsø: kl. 08.00- 15.30
Alta og Mosjøen: kl. 10.00- 14.00
Mo i Rana: kl. 10.00- 14.00
Narvik: kl. 08.00- 15.30
Senja: kl. 08.00- 15.30

Husk å følg oss i Sosiale Medier!

På Facebook og Instagram deler vi nyttig og dagsaktuell informasjon som kan være med på å gi deg den beste opplevelsen av tjenestene våre.