Følg fremdriften for fiberutbygging
Dersom du ikke finner ditt område i oversikten kan det være fordi området fortsatt er helt nytt eller ferdig utbygd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for mer informasjon eller meld interesse for fiber til ditt hjem.
Har du spørsmål om utbygging i ditt område kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 75 43 05 00 mellom kl. 08.00 og 16.00 (tastevalg 1 for privat og deretter 5 for utbygging).
Meld interesse for fiber der du bor
Sjekk her om vi har fiber i nærheten av din bolig. Meld interesse så får du snart et uforpliktende tilbud fra oss.
5 Faser i utbyggingen
Hva skjer fra du bestiller fiber til du kan ta tjenesten i bruk?

Fase 1: Bestilling
Du og naboene dine får tilbud fra oss på fiberbredbånd. Vi kontakter alle vi kan bygge til i det området vi planlegger å bygge ut.

Fase 2: Planlegging
Vi planlegger når det kan bli fiberutbygging. Du får brev og SMS fra oss når vi vet når og om utbyggingen kan skje.

Fase 3: Utbygging og egeninnsats
Du kan selv grave fiberrøret videre over eiendommen, eller la vår grave-entreprenør gjøre det for deg.

Fase 4: Installasjon
I denne fasen får du Altibox hjemmesentral installert i boligen din. En montør kontakter deg for å avtale tidspunkt for installasjon.

Fase 5: Bruk og kundeservice
Takk for at du valgte Signal Bredbånd som fiberleverandør, og produkter fra Altibox. Her kan du lese mer om hvordan du kan få mest ut av ditt abonnement.